quinta-feira, 30 de junho de 2011

[Aulinhas Gifs] Fw: [H & H Tuber] Tr : New tube K@rine Dreams

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Mi sitio web,My website,Mon site web,O meu site,Meine Website

 
 
 
         Read these rules please:
 
1. Leave the filename and all the layers intact!
2. Do NOT remove my watermark from the tubes!
3. Do NOT make misted tubes from tubes that
are NOT misted!
4. You may use my tubes for peronal use, but do not collect and do not place them on a website to share!
5. You may share this tube, but only with this
original mail!
6. If you are a tutorialwriter and you have interest
to use my tubes, mail me first please!
 
1.Laissez le nom du fichier et les calques intacts!
2. Ne pas retirer mon filigrane dans les tubes!
3. NE PAS faire de 
tubes de tubes misted sur des tubes non misted
4. Vous pouvez utiliser mes tubes pour votre usage personnel, mais 
ne les mettez pas sur vos forums ,sites ,blogs ,ect ....
 
 
5
. Vous pouvez partager ce tube, mais seulement avec cette
mail original!
6. Si vous êtes un tutorialwriter 
et vous avez  l'intention
d'
utiliser  mes tubes
,contactez moi avant svp
contact me      me contacter
 
Mon groupe exclusif
 
 
 
 
 

0 comentários:

Postar um comentário